Η σαπουνόπερα της θρησκείας ομολογώ πως είναι αρκετά δυνατό χαρτί και απέδωσε στο boxofficeτων παγκαριών ανά τους αιώνες .

Mιλάμε τώρα για πραγματική υπερπαραγωγή…με σεναριακή δομή που αποτελεί την επιτομή της σεναριοπλασίας…
Δολοφονίες, προδοσίες, γαμήσια, όργια, κατακλυσμοί, παρθένες που πιάνουν παιδί με τον κρίνο, χορεύτριες poledancingπου σέρνουν με το μουνί τους ολόκληρα στέμματα, μαλλιάδες υπεράνθρωποι, λιοντάρια, ρωμαίοι, στρατοί, σφαγή, αίμα, σπέρμα, μπόχα και δυσωδία όλα τα καλούδια υπάρχουν στη συγκεκριμένη σαπουνόπερα της οποίας πραγματικά οι εμπνευστές μπόρεσαν και έβαλαν στην εξέλιξη της όλα όσα κεντρίζουν το ανθρώπινο ενδιαφέρον.
Βέβαια και άλλοι ανταγωνιστές είχαν δολοπλοκίες, δολοφονίες, γαμήσια, αίμα, σφαγές, υπερανθρώπους κτλ στα σενάρια τους αλλά κανείς τους δεν κατάφερε να κάνει τη διαφορά χρησιμοποιώντας το πιο έξυπνα εργαλεία μάρκετινγκ για να ξεχωρίσει από όλες τις άλλες σαπουνόπερες που εμφανίστηκαν στο πλανήτη…
Τα εξής δύο.
Πέρα από τα καθιερωμένα με τις δολοπλοκίες κτλ η τεράστια σεναριακή διαφορά που έσπασε τα μηχανάκια της AGBήταν το επεισόδιο όπου η παρθένα γκαστρώνεται από τον κρίνο, τη βιολέτα, τη παπαρούνα, το γαιδουροάγκαθο και ο νόμιμος σύζυγος της από πάνω αντί να μουρλαθεί από το κέρατο και να την αρχίσει στις σφαλιάρες και τα κλωτσίδια, πίστεψε πως τελικά δεν έγινε τράγος μιας και για όλα έφταιγε ο «στρατηγός άνεμος»…

Μπαμ! Μιλάμε για παγκόσμια εξάπλωση μιας σειράς που πήγαινε μεν καλά αλλά δεν είχε εισχώρηση σε μεγαλύτερο κοινό όπως ήταν αναμενόμενο. Μια σειρά που με αυτή την σεναριακή ανατροπή έγινε Talkofthetownλέμε, μέσα σε μια νύχτα.

Μιλάμε για εξάπλωση της σεναριακής εξέλιξης πιο γρήγορα και από ότι γαμιούνται τα κουνέλια ή μάλλον ακόμα πιο γρήγορα και από την εξάπλωση της πανούκλας στην μεγάλη επιδημία στο Βικτωριανό Λονδίνο…

Ακολουθεί κλασσικό παράδειγμα εξάπλωσης σαπουνοπερίασης…

-«Τα μάθες μωρή Νίτσα τα νέα;»

-«Ποια νέα μωρή?»
-«Από ανεμογκάστρι έπιασε παιδί η άλλη!»
-«ΙΙΙΙΙΙΙΙ τι λες μωρή? Αλήθεια? Πες και άλλα πες και άλλα αυτού είναι πρωτάκουστο! Κάτσε να το πω στη Σούλα του γαλατά που θα έρθει μετά για τα κουτσομπολιά»

 

Ακόμα και αν δεν ήσουν τηλεθεατής της σαπουνόπερας τούτης…Μετά από αυτή την εξέλιξη δεν γινόταν να μην τη παρακολουθήσεις. Βέβαια αργότερα έπεφτε και ματσούκι αν δεν την έβλεπες με το ζόρι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και αφορά το Corporateστοιχείο και πως αυτό επιβάλει τη θέληση του…
Το άλλο μεγάλο plottwistτης σαπουνόπερας που έσπασε και σπάει ακόμα ταμεία είναι φυσικά το αποτέλεσμα της επέμβασης του «στρατηγού άνεμου» μέσα από τα σκέλια μιας παρθένας. Ο Jesus. Προσοχή προφέρεται ως Τζίζους και όχι Χεσούς, δεν έχουμε να κάνουμε με νόθο παιδί σε σαπουνόπερα Λατινοαμερικάνικης παραγωγής εδώ. Δεν είναι παίξε γέλασε το πράμα…
Και που λέτε λοιπόν αυτός ο Jesusguyλοιπόν έγινε το mainattractionτης σαπουνόπερας, δημιουργώντας ένα εντελώς alternateuniverse(σ.σ φανταστείτε σαν αυτά τα crossovercomicbooks), με αποτέλεσμα η σαπουνόπερα να πάρει νέα πνοή από τον νέο χαρακτήρα και να χτυπάει alltimelimitupστα μηχανάκια της AGB.
Κλίνγκ, Κλινγκ, Κλινγκ…έπεφτε ο τσίγκος μέσα στις ειδικές διαμορφωμένες υποδοχές, από το φιλοθεάμον κοινό που αχόρταγα ζητούσε και άλλο…
Παράλληλα όμως δημιουργήθηκαν μέσα από τη κεντρική σαπουνόπερα και spinoffσαπουνόπερες έχοντας 12 διαφορετικούς πρωταγωνιστάς, οι οποίες θα εξασφάλιζαν μετά το τέλος της κεντρικής σαπουνόπερας, την συνεχή τροφοδότηση του κοινού με νέες περιπέτειες. Eνδεικτικά αναφέρονται οι εξής τίτλοι «Και οι 12 ήταν μαθητούδια, 12 μαθητές αναζητούν δάσκαλο, Και οι 12 ήταν μετεξεταστέοι, Και οι 12 ήταν καθάρματα (σ.σ πολεμικό spinoff), Kαι οι 12 ήταν υπέροχοι κτλ κτλ.  (Σ.Σ από πού νομίζατε πως πήραν την ιδέα αυτοί του CSIανοίγοντας παράρτημα σε κάθε πόλη?)

Anyway ξεφύγαμε λίγο, αλλά you get the point. 

Λέγαμε για το δεύτερο plottwist. Που λέτε λοιπόν ο Jesusαπό τη Ναζαρέτ, ο Jesusαπό τη Βηθλέεμ, ο Jesusαπό τη πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα, ήταν και γαμώ τους χαρακτήρες.

Μιλάμε γράφτηκαν τρομερά επεισόδια. Jesuso«necromancer»,  Jesuso«θαυματοποιός», Jesuso«healer»,  Jesuso«Ifightfortherightsofwhores», Jesus«grandtheftmule», Jesusvsτον εμπορικό σύλλογο, Jesus«mostwanted», Jesus«TheFugitive»…

Πραγματικά δηλαδή μιλάμε για φλέβα χρυσού. Ούτε το Μπλεκ δεν είχε τέτοια ζήτηση, μέχρι φυσικά που εμφανίστηκαν 4 τύποι από το Λίβερπουλ, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Όμως η ζήτηση φαινόταν πως θα φτάσει σε κορεσμό…κάτι έπρεπε να γίνει άμεσα και να εξασφαλίστει ένα δυνατό τέλος, ένα τέλος που θα μνημονεύεται για πάντα. Έπεσαν στη δουλειά λοιπόν οι σεναριογράφοι, κλειδώθηκαν μέσα σε μια σπηλιά με μπόλικα μανιτάρια και άρχισαν το brainstorming.
Μετά από μέρες ατελειώτου brainstorming και τεράστιας κατανάλωσης αυτοφυών «κονκασέ» μανιταριών (σ.σ χρειάστηκαν διπλάσια από όσα καταναλώθηκαν στην σύλληψη της ιδέας της παρθένας και του κρίνου), αποφασίστηκε το τέλος της κεντρικής σαπουνόπερας, το οποίο παρέδωσε μαθήματα στο πως τελειώνουν οι πετυχημένες σαπουνόπερες. Μαθήματα που αυτοί που γράφανε μερικούς αιώνες μετέπειτα το Lostδεν μπήκαν στο κόπο να μελετήσουν και να παραδειγματιστούν από τους καλύτερους…
Τι σκέφτηκαν λοιπόν? Φυσικά προδοσία, policebrutality, έναν άλλο φυγά που πιάστηκε που θα χρησιμοποιούνταν η περίπτωση του ως cliffhangerστα τελευταία επεισόδια (και φυσικά θα έβγαζε και δικό του ανεξάρτητο storyline), ένα comicreliefπου έπλενε τα χέρια του, λίγο τζόγο (το μπαρμούτι που έπαιξαν οι ρωμαίοι για το ποιος θα πάρει τα ρούχα), πολύ κλάμα, πολύ ξύλο, ένα κακοτράχαλο λόφο και φυσικά σταύρωση…
Γαμάτο! Αρκετά γαμάτο. Όμως κάτι έλειπε…έπρεπε να δώσουν ένα τέλος που θα μνημονεύεται στους αιώνες…
Και τότε πρόσθεσαν το εξής…Ανάσταση. Ναι μάγκες μου ανάσταση. Xρησιμοποίησαν το ίδιο gimmick που έκαναν με έναν κομπάρσο ονόματι Λάζαρο και έτσι δημιούργησαν το πρώτο «Τζορτζ Ρομερικό» ζόμπι πριν καν υπάρξει ο Τζορτζ Ρομέρο…Αφήνοντας μάλιστα και CLIFFHANGER, ακόμα πιο γαμάτο και από τη τηλεοπτική σειρά του Μπάτμαν με τον Adam West!
BoomShakalaka! SlaaaamDunk! NailedIt….Zombie Fuckin’ Jesus! How fucking genius is that? Eat your heart out bitches!
Μιλάμε για αιώνιο συμβόλαιο με το boxoffice. Αχτύπητο τέλος…Ο στόχος της σαπουνόπερας επιτεύχθηκε καθώς η διαχρονικότητα της που εξασφαλίστηκε με  αυτό το κορυφαίο cliffhangerτέλος , βοήθησε στη παγκόσμια εξάπλωση της και την επιβολή της από το Corporateστοιχείο που ακούει στο όνομα «Παντοκράτωρ Α.Ε» η οποία εξασφάλισε την διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων και την αιώνια διανομή της σαπουνόπερας και όλων των spinoffs και των prequels…
Φυσικά όπως είδατε sequelδεν υπάρχει γιατί το τέλος ήταν τόσο καλοδουλεμένο που δεν θα χρειαστεί ποτέ κάποιο sequelδιότι εξασφαλίζει τα συνεχόμενα re-runsτης κεντρικής σαπουνόπερας, των spin-offκαι των prequelsεις τους αιώνας των αιώνων…Αμήν.
Κλείνοντας αυτό το εναρμονισμένο με το πνεύμα των ημερών ποστ, θα σας υπενθυμίσω τα βάσανα που τραβάνε τα αμνοερίφια τέτοια εποχή δίνοντας σας μια άλλη εκδοχή για την καθιερωμένη καρνιβορική μανία της Κυριακής…Εκδοχή στην οποία τα αμνοερίφια είναι αυτά που έχουν το πάνω χέρι…Bewareoftheblack…sheep.
Y.Γ Tις unlicensedαπό την «Παντοκράτωρ Α.Ε» περιπέτειες του ZombieJesusμπορείτε να τις δείτε εδώ…http://andrew_larrison.home.comcast.net/~andrew_larrison/

About troglodytes co

Τον λογαριασμό αυτόν τον διαχειρίζεται ο Admin των τρωγλοδυτών. Επίσης περιέχει και όλα τα παλιά post από το πρώην-blog μας.